Dowiedz się, jak skutecznie prowadzić projekt, zarządzać zespołem i wypromować swoją grę, aby odnieść sukces na rynku.

    Jeśli nie jesteśmy twórcą niezależnym, który przyjmuje na siebie kilka ról na raz w trakcie procesu projektowania gry, to będziemy współpracować z innymi osobami. Niezależnie czy jest to grupa kilkuosobowa czy kilkusetosobowa, umiejętność pracy w zespole jest cennym zasobem. Jak sprawić, by praca ta była efektowna i przyjemna? Jakie ryzyka za sobą nosi? Jakie metody można stosować, by ułatwiać przepływ informacji między zespołami? Maja Augustynek odpowie na te i inne pytania w tym kursie podzielonym na siedem modułów. Będzie dużo przykładów i narzędzi, więc przygotujcie się na pokaźny zasób informacji! 

      Rynek gier wideo to ogromna branża, która zatrudnia tysiące specjalistów i nie zapowiada się, by ten wzrost miał w najbliższych latach zatrzymać się. Setki tysięcy gier rocznie to miliony graczy, którzy stanowią indywidualne jednostki. Jak przygotować swój produkt do wydania na rynek? Na co powinno się uważać, a co można zaplanować z dużym wyprzedzeniem? Czy jest to naprawdę takiego skomplikowane? Zapraszamy do kursu poświęconemu zarządzaniu projektem, który poprowadzi dla Was Piotr Milewski.